Teman Dan Pembantu Peribadi 1

Selepas saya balik dari oversea, saya diajak bekerja oleh seorang rakan keluargaku. So, saya sanggup position yang senior dalam company-nya. Tugas disitu memerlukan saya selalu travel dan saya memang entitle untuk sanggup seorang secretary. Aku pun suruh Personnel Dept. Conduct interview dimana saya turut serta alasannya saya nak pilih yang best. Aku yang pilih sendiri candidate untuk ditemuduga dari ramai-ramai yang apply. Akhirnya, saya pilih seorang gadis berjulukan Jasmeen untuk jadi secretary aku.

Dia masih muda dan gres berumur dua puluh tahun. Selain dari kelayakan yang sesuai, saya pilih ia alasannya orangnya manis dengan body yang menawan. Dia ni mix parentage, bapanya keturunan Punjabi dan ibunya keturunan Cina. So, rupa macam heroin Hindustan dengan kulit putih kemerah-merahan. Body memang best ibarat yang saya idam-idamkan. Dia ada height dengan sepasang kaki yang panjang dan memiliki shape yang cantik. Badannya slim, lentik dengan punggung yang firm, padat dan tonggek sikit. Yang paling best yaitu buah dadanya yang besar.. Aku rasa lebih kurang sama besar dengan buah dada Nana yang saya dah kerjakan dulu. So, dapatlah saya menjamu mata di kawasan kerja. Aku panggil ia Meen dan ia panggil saya Mr. Jazz walaupun saya suruh panggil Jazz aja.

Kalau ikutkan hati memang saya nak aja tackle ia tapi terpaksa tahan alasannya nak jaga kedudukan saya dalam company tu. Bising pula boss saya nanti jikalau saya ada affair dengan secretary sendiri. Meen memang bergaya jikalau dressing dan suka pakaian yang moden so dapatlah saya mencuri tengok peha dan pangkal buah dadanya yang putih melepak selalu. Geram betul saya tapi terpaksa tahan.

Kadang-kadang saya selalu curi-curi mengintai especially bila ia pakai baju low-cut dan terdedah di bahagian dada. Dapat juga saya tengok buah dadanya yang selalunya dibaluti bra half-cut. Ada sekali tu semasa ia mencangkung mengambil fail yang jatuh, saya sanggup menatap pantiesnya alasannya ia menggunakan mini-skirt hari tu. Memang tak tahan dibuatnya komplemen pula dah usang tak sanggup memantat. Memang ramai yang cuba menarik hati Meen tapi ia tak layan dan buat sombong. Yang bestnya, dengan saya ia manja dan mesra tapi tetap menghormatiku sebagai bossnya. Aku pun latih ia sebaik mungkin semoga jadi efficient dan jago dengan kerjanya. Setahu saya ia belum ada boyfriend dan tinggal dengan keluarganya yang saya dengar loaded juga alasannya Meen dah ada kereta sendiri.

Beberapa bulan kemudian, saya ditugaskan menciptakan presentation di sebuah negara kepulauan. Masa tu company saya tengah sibuk, so hanya saya dan Meen yang bertungkus lumus menyiapkan material untuk presentation. Kaprikornus boss saya suruh Meen ikut saya terbang sekali semoga sanggup membantu aku. Kecik tapak tangan, Stadium Bukit Jalil saya tadahkan. Meen pun nampak bangga alasannya sanggup travel. Kami pun berlepaslah ke pulau tersebut berdua.

Dalam kapal terbang saya pun berborak dengan Meen dan dari perbualan tu saya sanggup tangkap bahawa ia tak bebas bersosial dan tak pernah ada boyfriend. Fikiran saya dah semacam tapi saya cuba concentrate dengan presentation yang akan saya buat. Keesokkan harinya, saya pun buat presentation dengan dibantu oleh Meen. Presentation kami berjaya dan mereka berminat untuk deal dengan company aku. Aku pun inform boss dan ia sangat gembira. Dia hadiahkan saya dan Meen cuti dua hari dan terus tinggal di pulau itu untuk berehat alasannya dah bertungkus lumus prepare buat presentation. Sporting juga boss aku. Aku tanya Meen macamana dan ia pun suka nak stay lagi di pulau tu alasannya tak sempat nak bersiar-siar lagi. Aku lagi lah happy alasannya sanggup bercuti free dan ada sahabat yang manis dan solid-molid walaupun ia secretary aku. Aku dah mula fikir yang bukan-bukan.

Aku pun ajak Meen untuk celebrate malam tu dengan pergi dinner dan berparty ke disco atau karaoke. Meen dengan malu-malu kata ia tak ada bawa dress yang sesuai dan tak biasa berparty. Aku pun ajak ia pergi shopping dan berjanji nak belanja ia beli dress untuk malam itu dengan syarat ia mesti pakai dress yang saya pilih untuknya. Dengan manja ia bersetuju. Kami pergi shopping dan saya belikan ia night dress yang singkat dan sexy berwarna merah. Dia tak beri saya tengok ia cuba dress tu alasannya nanti tak surprise katanya. Dia cuma beritahu bahawa saiz baju tu amat sesuai dengannya. Tak sabar saya nak tengok. Meen tambah relaks dengan saya dan saya pun suruh ia jangan treat saya sebagai bossnya semasa kami bercuti bersama di situ.

"Treat me as your boyfriend" gurauku. Dia cubit lenganku kononnya murka tapi tersenyum manis. Makin tak tahan saya dibuatnya. Kami pun pulang kehotel untuk berehat dan bersiap.

Pukul 8.00 malam tu saya ketuk pintu bilik Meen yang terletak disebelah bilik ku. Bila pintu terbuka, melopong mulutku melihat Meen yang cukup sexy dengan dress singkat tu ditambah lagi ia pakai kasut bertumit tinggi. Zakar ku terus menegang dengan serta-merta. Bahagian atas badan Meen di depan dan belakang cukup terdedah kerana dress tu low cut dan hanya ada spaghetti strap. Dress tu body hugging jadi buah dada Meen yang besar terbonjol dan macam nak terkeluar. Terserlah sebahagian besar buah dadanya dan saya boleh nampak kesan putingnya. Ternyata Meen tak pakai bra malam itu. Dress tu begitu singkat dan saya yakin jikalau Meen duduk niscaya boleh nampak pantiesnya. Aku dah tak tentu arah alasannya nafsuku dah naik.

"Don't look at me like that.. Malulah I" kata Meen manja.
"You are so beautiful and attractive" pujiku.

Meen tersenyum dan tertunduk malu. Aku terus pimpin tangan Meen menuju ke restoran di tingkat bawah hotel itu. Aku sengaja pilih sudut yang ada privacy. Semasa dinner saya layan Meen macam layan kekasih.. Romantik habis. Meen beritahu saya ia tak pernah keluar berdua dengan lelaki tapi ia amat bangga keluar dengan saya malam itu. Lepas dinner saya ajak Meen pergi karaoke. Meen beritahu saya yang ia tak biasa pergi karaoke dan tak arif menyanyi. Aku kata nanti saya didik dan Meen balas ia memang nak berguru banyak perkara dari aku. Ini sudah bagus kata hati aku..

Aku ambil bilik karaoke yang kecil dan beri tips pada pelayan di situ sambil berbisik semoga jangan mengganggu kami. Aku dah nekad untuk buat projek dengan Meen dan saya rasa dalam hati Meen tak akan membantah. Suasana dalam bilik itu sungguh suram dan kami pun melabuhkan punggung di atas sofa. Dress Meen yang singkat terselak tinggi dan saya nampak pantiesnya yang berwarna hitam. Meen dengan malu-malu menyilangkan kakinya semoga pantiesnya tak kelihatan tapi tindakannya itu mendedahkan pula pangkal pehanya. Amat menggiurkan pemandangan itu.

Aku menentukan beberapa buah lagu untuk dinyanyikan. Meen segan nak menyanyi so saya sorang aja yang menyanyi. Lepas dua tiga lagu, saya berhenti dan menatap muka Meen. Dia tunduk aib dan beritahu yang ia tak pernah berdua-duaan dengan lelaki. Aku pun pilih beberapa lagu sentimental dan ajak ia menari slow dance. Taktik biasa saya untuk sanggup peluk dan raba perempuan. Mula-mula ia tolak alasannya aib dan tak pandai. Akupun pegang tangannya dan berjanji untuk mengajarnya. Dalam malu-malu ia pun setuju. Gembiranya saya tak terkira.

Aku menarik Meen bangkit dan menyuruhnya merangkul tengkukku. Aku merangkul pinggang Meen dan menarik tubuhnya rapat ke badan ku. Badan kami menempel macam ada magnet. Aku sanggup rasakan yang Meen gementar so saya berbisik kecuping telinganya semoga ia relax. Buah dada Meen menekan dadaku dan saya niscaya Meen sanggup mencicipi zakarku yang mengeras kerana badan kami bersatu rapat.

Aku memandang sempurna ke mata Meen dan bertanya samada ia bangga menari bersamaku. Meen kata ia bangga sanggup menari bersamaku dan bertanya macamana pasangan kekasih menari. Aku pun beritahu macam inilah. Meen tergelak manja. Meen kata ia dah usang ia nak merasa menari slowdance dengan lelaki tapi tak ada peluang alasannya tak ada boyfriend. Mendengar itu, saya pun berbisik pada Meen dan berkata saya nak jadi boyfriend dia. Meen terperanjat dan memandang saya macam tak percaya alasannya ia ingat saya bergurau.

"I'm serious" kataku. Meen termangu sekejap dan hasilnya ia confess yang ia pun memang minat kat aku. Dalam hati saya bersorak kegembiraan.

Aku menarik badan Meen lebih rapat dan berbisik bahawa saya nak cium dia. Meen berkata ia tak reti nak bercium. Aku balas dengan mencium pipinya dan perlahan-lahan bibirku bergerak mencari bibirnya. Akhirnya bibir kami bertaup dan saya beri Meen kucupan yang hangat. Aku lagakan lidahku dengan pengecap Meen. Aku sanggup rasakan nafas Meen bertambah kencang. Kedua-dua tanganku terus menjalar dan mengusap-usap punggung Meen yang pejal. Seterusnya, tangan kiriku mengusap-usap bahagian belakang badan Meen yang terdedah. Bibirku mula menyerang pangkal indera pendengaran dan tengkuk Meen. Dia tergelak kegelian.

"Jazz ni pembangkang lah" katanya.

Aku tolak badan Meen kedinding dan mengajarnya buat French kiss. Aku bagi Meen sup lidah. Dia mendengus kegelian. Sementara tu tanganku menjalar ke buah dada Meen dan berjaya meramasnya walaupun cuba dihalang Meen pada mulanya.

"Sedap tak" tanyaku.
"Eemm" balas Meen.



Ke bab 2

 



Subscribe to receive free email updates: